Preturi manopera service reparatii cutii automate de viteza

Pentru a intelege mai bine ce inseamna reparatia unei cutii automate de viteze suntem datori cu cateva explicatii introductive:
Transmisia automata (cutia automata de viteze) a unui autovehicul are in componenta urmatoarele ansamble si sub-ansamble:

a. cutia de viteze propiu zisa

b. hidro-convertizorul (asa zisul”convertor”sau daca vreti o explicatie mai din popor,impropriu spus „ambreajul umed”)

c. sistemul de racire al uleiului(reprezentat de conducte,racorduri elastice(cauciuc sertizat) si radiatorul de racire care pote fi:

  • o serpentina(bazin separat,etc) introdusa in radiatorul de racire motor.
  • un cilidru radiant din aluminiu(termoflot)introdus etans in blocul motor al autovecolului.
  • un radiator de dimensiuni mici(separat de altele),pozitionat de la caz la caz langa alte radiatoare ale autovehicolului.

d. calculatorul cutiei de viteza(plasat de la caz la caz in diferite zone ale autovehiculului)

Nota* Cu exceptia modelelor de cutii automate din anii 1978-1983 care nu aveau calculatoare(fiind prevazute cu cablu”Kick down”la sistemul de acceleratie al autovehicolului)toate cutiile de viteza automate au un calculator.

e. maneta de comanda(asa zisul „schimbator de viteze”).

f. instalatia electrica a cutiei automate de viteza (cablajele de conexiuni electronice care conecteaza calculatorul

PRET MANOPERA REPARATII CUTII AUTOMATE DE VITEZA:

Cutii de viteza automate care echipeaza toate autoturismele(turisme normale,turisme 4×4,SUV,4×4 de teren)cu exceptia Mercedes A klass,B klass(citestenota explicativa si vezi pret) toata gama de masini (exotice-sport) ex.Lamborghini,Ferrari,Corvet si diferite masini costum(hand made)cu transmisii automate(cutii de viteza automate), si toata gama de utilaje utilitare(buldo-excavatoare,vole,stivuitoare,buldozere,etc)

1.Testare cu testere de diagnoza specifice marcii.

2.Demontat-montat, subansamble(de la caz la caz:scuturi,punti,planetare,axe cardanice,etc)de pe autovehicul.

3.Demontat-montat cutia de viteza automata de pe autovehicul.

4.Demontat-montat-spalat-degresat-verificat-reparat(inlocuit componentele din linia hidraulica defecte)a cutiei de viteze automate la banc.

5.Demontat-spalat-verificat-reparat bloc de comanda hidraulic(boody valve)a cutiei de viteze automate.

6.Demontat-verificat-montat hidro-convertor pe transmisia automata(cutia de viteze automata).

7.Demotat-verificat-curatat-instalatie de racire cutie automata de viteze.

PRETUL PE MANOPERA LA OPERATIILE ENUMARATE MAI SUS ESTE DE 1000 RON (TVA exclus) pentru toate autoturismele cu exceptia SUV-urilor, si 1200 RON (TVA exclus) pentru SUV-uri,  in cazul reparatiei cu piesele oferite de societate si 1500 RON (fara TVA) cu piesele clientului

Durata operatiei este de aproximativ 8 ore!

Nota*La autoturismul marca Mercedes A Klass,B klass pretul manoperei difera deoarece in momentul demontarii transmisiei automate(cutiei de viteza automate)trebuie demontat si motorul,pretul fiind de 2500 RON (TVA exclus).

Nota*La autoturismele sport-exotice inclusiv cele custom(hand made preparation) care au un regim special de functionare fiind dotate de la caz la caz cu diferite tipuri de transmisii automate(cutii de viteza automate)si diferite scuturi termice din Titan si Kevlar)necesitand operatii de demontare-montare indelungate si cu un spor de atentie pronuntat (in majoritatea cazurilor fiind necesar demotarea cutiei automate(segvential-dublu ambreaj)impreuna cu motorul ex.Lamborghini,Ferrari,Corvet,etc.manopera difera de la caz la caz intre:2000-5000ron(tva exclus).

Nota*La toata gama de utilaje utilitare indiferent de marca si tip se percepe pentru reparatia transmisiei automate(cutia de viteze automata)pretul manoperei/ora de lucru acesta fiind de 38 EUR/ora (tva exclus)

 

1.Reparatie cutie automata de viteza la banc,(aceasta  include toate operatiile mai sus enumarate mai putin operatiile de montare-demontare cutie automata de viteza de pe autovehicul)cu exceptia cutiilor automate de viteza multitronic(CVT).

Pret=800ron (tva exclus) cu piesele furnizate de unitatea service sau 1200 Ron (fara TVA) cu piesele clientului

Durata de executie  aprox. 5ore.

 

Pret operatii care nu necesita demontarea la banc a cutiei de viteza automate:

2. Demontat-spalat-verificat- bloc de comanda hidraulic(boody valve)a cutiei automate de viteze .(inlocuit anumite componente defecte din ansamblu)

Pret=800ron (tva exclus) cu piesele furnizate de unitatea service sau 1200 Ron (fara TVA) cu piesele clientului

durata de executie intre 3-6 ore.

3. Demotat-verificat-curatatinstalatie de racire cutie automata de viteze .(inlocuit anumite componente defecte din ansamblu)

Pret=500 RON (tva exclus)

Durata de executie max 3ore.

Pentru mai multe detalii si programari pentru reparatii si diagnoza cutii automate de viteze , sunati 24/7  la numarul de telefon 0721 148 168

error: Continutul este protejat !!!